Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

P43e76t60r 47Č36e15c10h

22. 11. 2015 22:39

Tady asi není o čem diskutovat, s vašimi názory se ztotožňuji, až mě zaráží, že to někdo může považovat za "myšlenkový chaos", naopak, bylo vybráno to důležité a odebráno to radikální, takže tleskám.

Přiznám se akorát, že SSO je mi, kvůli jejich facebookové propagantě, mimořádně nesympatická a mám trochu strach, co by takováto strana napáchala, kdyby se přeci jen dostala k moci. Na podobnou debatu nejsem připraven, takže nemohu přidat nic konkrétního.

Na stranu druhou, vypíchnutí ANO, protože nemá program a tečka, mi přijde krátkozraké. Slibovali nezvyšování daní, pokusy o nápravu byrokratického a právního bordelu, lepší výběr daní a to, ať si nadává kdo jak chce, se jim kupodivu docela daří. Navíc je to první vláda, co se snaží postavit na nohy i naše ozbrojené složky, což je chválihodné, vzhledem k tomu, že jsme se dostali do bodu, kdy lidé přestávají vidět smysl vůbec nějaké ozbrojené složky mít, když "jsou tak zanedbatelní" ve světovém měřítku. Neříkám, že ANO jsou svatouškové, je jich taky dost, ale úplné zatracení mi přijde nefér.

0 0
možnosti

J65a66n 43R79á64ž

13. 11. 2015 16:18

Takový myšlenkový chaos ani nemá cenu komentovat.

A divam-li se jaké university se podílí na autorových myšlenkových pochodech, jen mne to utvrzuje v názoru, že bezplatné vysoké školství, zejmena humanitarni větve ( mimo medicíny) produkuje zcela v praxi nepoužitelné jedince.

2 1
možnosti

Nic nového pod sluncem, že?

Odvar neoliberální ideologie tak jak ji hlásali Reagan, Thatcherová a u nás Klaus a jeho pohrobci.

Výsledky jejího uplatňování ovšem nadchnou málokoho.

Možná je její kouzlo v tom, že je tak prostá až prostinká, že ji pochopí i ti jednodušší a mohou ji hlásat dál.

Stačí si osvojit 3 postoje:

- stát je vždycky ten špatný - ať si počíná jakkoliv

- vše vyřeší trh - i sociální a ekologické problémy

- individualizovaný jednotlivec se vždy rozhodne racionálně - tak hlavně žádné odbory.

I svaz zahrádkářů už zavání totalitou. Je přece jasné, že svobodný občan si dohodne vynikající a vyváženou pracovní smlouvu třeba s General Dynamics.

Zkrátka každý musí stát zcela svobodně, ale zcela sám proti zbytku světa.

1 0
možnosti
Foto

Svobodný občan se může sdružit s ostatními a vynutit si vyváženou pracovní smlouvu s kýmkoliv. Nesvobodný k tomu potřebuje stát.

3 0
možnosti

J93i84r16i 96C18e89e

13. 11. 2015 11:03

Neomarxistická strana Zelených je jeden z nejextrémnějších levicových projektů nejen v našich podmínkách. Jejich programem je nepokryté sociální inženýrství, ještě více přerozdělování, dotování a společenská regrese, mířící do větví stromů, z nichž člověk před několika desítkami tisíc let slezl.

O Pirátech je též škoda mluvit. Političtí chaoti bez jasného programu.

2 0
možnosti

souhlas, sociální inženýrství nelze vytloukat sociálním inženýrstvím

1 0
možnosti

Liberalismus srazil Evropu na kolena a přivedl ji na okraj populačního a kulturního kolapsu. A co nám liberálové nabízejí jako lék? Ještě více liberalismu.

2 2
možnosti

V75á74c24l77a55v 94Š50o56b79r

13. 11. 2015 10:41

Upřímně řečeno já myslím že narážíme na fundamentální rozdíl v názoru na to co znamená "liberalismus" a "konzervatismus"...

co se mne týká liberalismus znamená opuštění zažitých pravidel a systému, zatímco konzervatismus jejich udržování.

A já jsem vcelku spokojen se systémem kterého jsme tady dosáhli za posledních 20 let a nejsem pro žádné ústupky z něj.

Osobně bych se tedy nazval konzervativcem ikdyž je mi jedno kdo komu ho kam strká pokud obě strany souhlasí... nehodlám brát ženám právo potratu... chtěl bych udržovat společnost tak jak je nastavena protože současný stav víceméně vyhovuje. 

Drobné korekce bych rád směřoval pravicově... co se tohoto týká - řekl bych že jsem konzervativec co spoléhá na osvědčené místo toho aby se pouštěl do nových experimentů.

Volby... jestli se najde Reagan, Thacherová, Churchill, a nebo Mannerheim... prostě kdokoliv kdo bude prosazovat metodiku a politiku která se nám zde a jinde v historii osvědčila.

podle mne toto znamená konzervatismus. náhodou pravicový.

2 0
možnosti

Dobře popsáno. Též jsem již v 90. letech pochopil, že k pravici se hlásí jak konzervativci tak libertariáni. Osobně dávám přednost těm prvním.

0 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS