Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

Z43d11e32n79ě24k 38T79r17i63n45k98e59w90i37t73z 6214633

Pane Rothe, jste křesťanský fundamentalista a jako každý fundamentalista společensky nebezpečný element. Jste sprosťák, když za blbce označujete  vedle dospělé učitelky i dítě, které vyslovilo svůj svobodný názor, že nevěří v existenci Boha. Svobodomyslným lidem se ve svatouškovské pokrytecké Americe žije těžko. Je to země nesvobody, která vnucuje ostatnímu světu ekonomickou a vojenskou mocí své názory a životní styl.

My, svobodomyslní Evropané, s americkým světovým názorem a způsoby jeho vnucování celému světu rozhodně nesouhlasíme a veřejně je odmítáme.

+2/−1
18.11.2015 18:13

M58i57l31a76n 66R31a64d91e55k 3427176461281

ono je to v Americe take naopak, krestanstvi se ze skol vytlacuje. Ale zalezi v jake skole vase dite je

+2/0
18.11.2015 18:50

B20e41d65ř71i39c71h 30T58ě88š15í14n94s92k69ý 6522343101587

k tomu vám dopomáhej Bůh

+1/0
18.11.2015 19:01
Foto

M35i34l53o30š 41F57. 67P76e79c67h86a68r 3943721700445

Víte, co je to křesťanský fundamentalismus? www.getsemany.cz/node/2215

S panem Rothem sice nesouhlasím v otázce hodnocení dítěte, ale za fundamentalistu bych ho neoznačil ani omylem.

Legrační je, když vy hájíte na jedné straně svobodný názor ateisty, na druhé straně ve svém článku chcete křesťanům zakázat misijní činnost(*), tedy ve jménu boje s islámem perzekvovat křesťany, které vraždí právě ti muslimové. Chcete se k nám chovat stejně špinavě jako oni?

Kde berete tu drzost označovat se za svobodomyslného? Vy chcete svobodu jen pro sebe? Vypadá to tak.

---

http://trinkewitz.blog.idnes.cz/c/484592/radikalne-proti-militantnimu-islamu.html

0/0
19.11.2015 10:39
Foto

J35a67k92u28b 96R12o89t15h 5699513261806

To máte tak, hochu: 

a) pokud se přistěhuji mezi Amiše, vím, že bych zcela logicky neměl povykovat o tom, že z mého hlediska to jsou fundamentalisté a vůbec jsou věroučně fuj, 

b) komunity sdružené kolem kostela (místní církve) jsou právě v USA naprosto běžné a to je i podstata toho, co se stalo, 

c) bývá složité, když se střetnou dva blbci (učitelka x žák) a je úplně jedno, jaké to má pozadí (ideové, náboženské...), 

d) právě militantní ateisté by nás, křesťany (mimochodem, je zajímavé, a čerpám z mnoha písemných i verbálních projevů, že jim zdaleka nevadí šintoisté, taoisté, buddhisté, animisté, rastafariáni) rádi separovali mnohem drsněji, než osamoceným místem při obědě, 

e) když čtu, jak někdo, kdo se sám bez uzardění označuje za militantního ateistu, hořekuje nad porušením něčí snad svobody názoru, musím alespoň pousmát, 

f) dokážu si představit ryk z autorova tábora, kdybych se označil za militantního křesťana.;-O;-€

+2/−1
18.11.2015 12:59

J73i60ř21í 66V55a83c80a 7212743897981

Tak to se ví, že drtivá většina Američanů věří na konec světa.

Pak ani nepřekvapí, že v něj věří i drtivá většina bojovníků ISIL.

No nejspíš se vzájemně potřebujou ... aby měli s kým bojovat u toho Armagedonu až to přijde.

P.S.  U nás by zas nejspíš obědval samostatně kdyby cokoliv řekl proti propagandě LGBT (či jak si říjají). Vždyť přece mu to na těch sezeních ve škole patřifčně vysvětlili.

0/−2
18.11.2015 10:54

P18e14t61r 90S62v70o29b20o41d33a 9570438849414

Ucitelka urcite nejednala spravne. Jedinec selhal, to se stava. Jina vec je selhani rodicu toho chlapce, mozna dokonce i prarodicu.  To by se melo resit.

0/−2
18.11.2015 10:51

V80á60c33l43a47v 59K89o40h85l13í29č55e30k 1227210

Odebráním dítěte ze špatné = nevěřící rodiny a umístění do správné = věřící? Takhle by se Vám to líbilo? Moc prosím, pište dál, ať se všem otevřou oči. Ať všichni vidí, s kým mají tu čest.

+2/0
18.11.2015 22:13

V90i59k69t45o67r 84S23o45u20č36e44k 5496415848568

Pokud někdo dneska tvrdí, že USA nejsou militantně sekulární stát, pak buď lže a nebo žije v těžké iluzi. Jestliže někteří lidé nepřistupují na myšlenku sekularismu, a proč by také měli. Nemá to nic společného se státní politikou a principy, kterými se řídí stát na nejvyšší tedy federální úrovní. To nemusí a v některých případech ani nekoresponduje s tím co chtějí některé státy - zejména oblasti, kde dominují konzervativní protestanté. Jejich snahy jsou, ale zcela smeteny z federální úrovně. Nemusíte mít tedy strach, protože rodiče tohoto dítěte spor vyhrají.

Země, které schválila jako ústavní právo tzv. stejno-pohlavní manželství, tvrdě penalizuje pokutami a odnětím svobody ty, kteří proti tomu protestují a má speciálního velvyslance pro LGBT, umožňuje lidem odhalovat sochy ďábla, ze státního financovat organizaci profitující na zabíjení dětí - a toto vše vyváží do celého světa - nemůže být nikým příčetným, považována za zemi křesťanskou.

USA jsou dnes na přelomu, kdy reálně hrozí a vše k tomu směřuje, že se stanou naopak zemí křesťanům zcela nepřátelskou, kde budou vystaveni křesťané nejen celo-společenskému úpadku mravů, ale státní zlovůli a pronásledování jako byli a jsou v totalitních komunistických státech, které jsou konfesně ateistické.

+2/0
18.11.2015 10:36

V25i26k36t35o73r 32S57o76u36č39e18k 5776275588718

Jenom aby nedošlo k omylu. Jednání této učitelky neschvaluji. Podobné jednání bylo běžné za komunismu u nás vůči křesťanům. Žádné dítě si nezaslouží, aby se takhle s ním jednalo.

+2/0
18.11.2015 10:42

A16l49e16x 97G49r73e86g97o26r 9554672252239

To , co píšete se ale nevylučuje s názorem na věřící společnost v USA. USA jsou totiž podle mého názoru nesmírně pokryteckou společností a to co se stalo není o jednotlivci ale minimálně o lokální komunitě. 

USA se snaží na federální úrovni být tou nejdemokratičtější  nejkorektnější zemí na světě a nevidí, že právě to je počátek jejího konce. Pokud totiž společnost ztratí základní morální hodnoty je odsouzena k zániku. Historie je plná důkazů.

A věřící  ještě neznamená křesťan v tom smyslu slova.

0/0
18.11.2015 11:01

J17i13r19i 57K54u38c86e12r29a 5947480876432

praštěná učitelka i další lidi ze školy, celá debata se dala a měla ukončit asi 10 vteřinovým vysvětlením obou stranám; učitelka by měla být soudem - samo jen můj názor - zbavena možnosti působit ve školství, protože je, na rozdíl od učitelek, které se vyfotí na Evu a jsou pak halasně vyobcovány ze škol, skutečně morálně naprosto nezpůsobilá pracovat s dětmi;

+1/−1
18.11.2015 10:19

T81o43m16á59š 16C94h85r48u29d93i42m42s45k82ý 5374286197786

Náboženství je zlo. Štve lidi proti sobě.

+3/−1
18.11.2015 10:15

J16a16n 44B69u32r29i59a33n 2883709684860

Myslíte, že když budou všichni lidé ateisté, že to bude lepší? Myslím, že opak bude pravdou.

A mimochodem - ateismus je vlastně taky jen víra - ateista jen věří, že žádný bůh není. A svým způsobem se ateismus dá označit za náboženství ;-D

+5/−2
18.11.2015 10:18

L54i67b20o15r 91V53a90n66ě48k 3713389734

To je zjednodušená představa. Jde o tzv. silný ateismus = víra v to, že žádný bůh neexistuje.

Existuje ale mnohem reálnější postoj.

A sice, že pro existenci kterékoliv z tisíců verzí bohů se doposud nenašel sebemenší důkaz existence.

Takže je velmi pravděpodobné, že také žádný neexistuje.

+1/0
18.11.2015 10:43

B86e18d75ř25i18c55h 58T82ě19š26í42n80s98k21ý 6202853981827

poněkud nelogické, že nemáme důkaz tak to neexistuje? kolik je asi ještě přírodních zákonů či jevů o kterých nevíme a nemáme na ně důkaz, takže dle vaší logiky neexistují?

pokud se týká Boha, jestliže existuje, tak důkaz o tom že existuje je čistě na jeho rozhodnotí zda tento důkaz budeme mít či ne

pokud neexistuje nemůže být ani důkaz o jeho neexistenci

důkaz o existenci Boha by byl koncem všech náboženství ;-D

0/0
18.11.2015 11:08

A16n25t78o42n49í74n 32T39i89c83h36e52r39a 6436778693826

Srovnáváte nesrovnatelné a mícháte dohromady soukromou iniciativu jednotlivce s uplatňováním státní moci.

Pí uč. se zachovala nechutně a necitlivě ale jak sám uvádíte, rodiče podali na učitelku žalobu, protože její chování a jednání bylo neslučitelné se svobodou, kterou každému zaručuje ústava a zákony USA. Případ byl mimo jiné intenzivně propíraný a kritizovaný i na stránkách renomovaných federálních deníků, takže vaše obavy o stav demokracie a svobody v USA jsou úplně zbytečné. Na rozdíl od citovaných arabských států, kde jsou tyto výstřelky běžnou součástí trestního práva.

+7/0
18.11.2015 10:11

V23á52c44l24a42v 21K84o77h38l35í38č16e80k 1427150

Obava o stav demokracie a svobody není nikdy zbytečná. Polevíte, přestanete o svobodu usilovat a přijdete o ni.

0/0
18.11.2015 22:17

M67i65l65o23š 93D54v68o11ř92á77č65e74k 2565658850984

Dobry clanek.

+3/0
18.11.2015 9:43

J13a39n 37B95u42r63i67a72n 2133929634210

Sedmiletý ateista A.B stejně jako jeho věřící spolužák ke svému přesvědčení nedošel sám, ale je to dílo jejich rodičů.

Ač katolík, tak tu učitelku nějak nechápu.

+6/0
18.11.2015 9:36

B49e93d33ř18i50c31h 84T72ě76š63í74n38s54k51ý 6502463751467

a je to otázka systému či jedné učitelky?

+3/0
18.11.2015 9:36

A38l21e51x 36G34r76e52g45o72r 9134962912209

V zemi,kde se před soudem přísahá na Bibli a odvolává se na Boha , to asi nebude o jednotlivci, nemyslíte?

+2/−1
18.11.2015 9:49

J11a89n 56B60u98r54i56a33n 2343809224310

Je spousta států USA, kde se na bibli nepřísahá a myslím, že i třeba v té Indianě by ateistu nebo třeba hinduistu k přísaze na bibli nenutili.

+2/0
18.11.2015 9:55

M49i63r98o51s89l23a31v 96Š66e63j52n69a 2231687568652

Prezident USA prohlašuje svůj prezidentský slib nad Biblí.

Kdyby prezidet například muslimského Turecka, nebo Albánie pronášel prezidentský slib nad Koránem, považovali bychom to za ukázku muslimské zaostalosti. Přísahu nad Biblí ale považujeme za samozřejmost.

0/0
18.11.2015 9:59

J15a58n 80B75u84r52i73a47n 2973899514910

Prezident USA nemusí přísahat na bibli. Je to jen zažitý zvyk. A dva to už v historii udělali:

Arthur 1881 a Roosevelt 1901.

+3/0
18.11.2015 10:04

A29l22e13x 40G38r14e83g22o52r 9934812892749

Neskládá náhodou prezident USA  přísahu na Bibli?

0/0
18.11.2015 10:12

J94a53n 46B47u86r47i39a96n 2903289754980

Je to zvyk. Již 2x byl porušen. Viz výše.

+3/0
18.11.2015 10:19

A46l46e96x 89G60r53e98g70o39r 9764532592229

Myslíte, že kdyby u soudu stál jako svědek pravověrný muslim a chtěl přísahat na Korán, že by mu to bylo umožněno? Dost silně o tom pochybuji. USA jsou silně věřící komunitou , která se snaží ze všech sil chovat sekulárně.

0/0
18.11.2015 10:26

J41a18n 84B43u22r21i75a90n 2113889984370

Myslím, že jo. Před lety totiž nějaký senátor při slibu přísahal na Korán.

+1/0
18.11.2015 10:28

B10e20d52ř21i93c38h 93T37ě40š90í67n86s32k91ý 6502813281447

nesmíte tolik věřit televizi

0/0
18.11.2015 10:35

A27l98e85x 35G55r38e54g62o77r 9174102182459

Opravte mne, jestli to není pravda a vyhněte se obecným plkům o televizi a podobně. Pokud za posledních 100 let všichni prezidenti přísahali na Bibli, pak je to není o televizi.

0/0
18.11.2015 10:44

B56e96d61ř60i42c56h 58T45ě48š59í32n80s49k50ý 6972213301707

pokud nechcete přísahat na Bibli tak na ni přísahat nebudete

pokud chcete presidenta co nepřisáhal na Bibli tak se jmenuje Obama

+2/0
18.11.2015 10:49
Foto

J92a71n 65R71ý10z51n74a64r 4231666413590

Smutné skvrny na tváři demokracie a humanity.

0/0
18.11.2015 9:30



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.